varit mycket nu..

Varit mycket nu senarse dagarna vet inte vad jag ska skriva direkt..
träffade Martina i tisdags med lille Erik 4 veckor såå söt, va trevligt vi traggade massor fast vi inte pratat på länge..

Blev inringd i onsdags jobbade 8,30-18,30 och igår 9,30-19,30 så varit hela dagar på jobbet!!

Bara kört en dag denna veckan inte bra, fick avboka i mån när jag va barnvakt och i ons när jag fick jobba extra..men jag tar igen det, vill köra 2 gånger i veckan iaf..får vi se hur länge mina pengar räcker..fortfarande inte fått ngt från A kassan :-(

Många frågar mig vad som händer mellan Syster o Attila.. Ni får själva fråga dem vad det är ni vill veta..jag är ingen förmedlare och orkar inte vara det heller.. jag vill bara att alla ska vara lyckliga.. och önskar att dem inte bråkar med varandra för Elias skull!!

Igår när jag kom hem låg älsklingen på soffan och tittade på film.. såg att han va ledsen och inte på humör.. inte van att se han så.. när jag frågade vad som va fel svarade han att hans farfar hade gått bort.. Så himla tråkigt..jag han aldrig träffa honom heller.. Tänker på er alla :-( och finns för er!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att du fått jobba lite extra :)



Hälsa Rickard att jag tänker på honom...



Ses å hörs imorn :)



Puss

2009-09-11 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0