Va uppe med tuppen idag :-)

Hunnit mycket idag.. kl 8 hämtade petra mig vi åkte till maxi och handlade..jag handlade lite gotte till festen på lör och lite annat smått o gott vi behövde!

Sedan har jag varit på jobbet och handlat några öl till älsklingen.. tvättat en maskin och städat lite..
intensiv förmiddag!

Bara regnar, nu vill man mest krypa ner under täcket och se en film men tråkigt när man är ensam..
Dem ringde Rickard kl 6 imorse va kaos på jobbet så han fick börja tidigare idag!! Kan vi hoppas att han får komma hem lite tidigare oxå men tror jag knappast..

Ikväll ska vi hem till Emelie o Fredrik på middag och lite buzz spelande :-)

Hade velat gå en rund på stan idag oxå men får se hur om vädret blir bättre! vet inte vad jag ska ha på mig på lördag..hmm.. får rota lite kanske hittar ngt jag glömt bort haha!

Hoppas på att Syrran o Marie kommer lite tidigare på lördag och hjälper mig att fixa lite.. jobbar själv till 14,30 sen har jag sagt till gästerna runt 19! så har ju tid på mig men skönt om jag kan få lite hjälp!

Ullis, jag hoppas oxå vi ses på lördag..du får spara på dina krafter lite under din stockholms tur!!

Igår städade jag och gjorde fint här, va på hemtex o köpte nya handdukar :-)

Så glad att jag har hittat världens underbaraste kille :-) Lyckligast i världen!! Älskar Rickard såå mycket!!

ha en bra dag mina vänner!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet att det e bara till att höra av dig om du behöver hjälp på lördag..jag hjälper dig så gärna :)



sov gott vännen.



puss

2009-09-03 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0