Tuff Tuff vecka..

Usch detta är så jobbigt allting just nu.. Sitter o väntar på att älsklingen ska komma hem..han har varit på begravning, hans farfar har oxå gott bort.. jag han aldrig träffa honom och som läget är nu orkade jag inte följa med.. Men det var ok för Rickard, hade han hemskt gärna velat så hade jag självklart följt med!

jag, mamma o sofie skulle fixa blommorna idag till begravingen men dem fick jobba både två så jag fick fixa ensam..ringde Marie så vi åkte till växthuset där hjälpte Marie o Anja mig..blir nog jätte fint!!
Sedan hämtade jag en förstoring på farfar som fredrik rama in, den ska stå framme vid kistan..detta fotot gjorde jag som studentplakat till farfar för 2 år sedan när han fyllde 70, han älskade det kortet :-) han ramade tom in studentplakatet hihi..tok farfar!

Jag ser inte fram emot fredag kommer bli såå himla jobbigt att säga hejdå!
Pappa o tjejerna kommer ner på torsdag likaså bella..

igår va jag på whisky provning..va intresant men inte så gott.. fick betalt för 3timmar och satt bara med och hjälpte till lite innan och efter, va provning för allmänheten..
imorgon ska vi i personalen ha provning för nyheterna som ska börja säljas på torsdag.. ska bli kul!
Det är friviligt men man får ju visa intresse!!

Så hemskt i fredags på jobbet så tröstade josse mig lite och vi snackade en del.. i lör kom hon aldrig till jobbet.. då var det hennes killes syster som dött i trafikolyckan i hanaskog.. det är så hemskt..så tragiskt finns inte ord..tänker på dem hela tiden.. vi fick ha litet möte på jobbet.. varit tuffa veckor nu!

Kört idag och ska köra imorgon..surt måste köpa nya kör lektioner vet inte hur många mera jag behöver..ska köra halka på tisdag om en vecka 1900kr sedan riksettan som jag va på i fredags kosta 700kr vill inte veta hur mkt jag ska lägga på körkortet..det är ganska tajt för mig vaje månad nu, tur jag har Rickard!!

Tänk på att aldrig skiljas som ovän med någon, kan vara sista gången ni ses.. man kan inte ta livet förgivet!

Kommentarer
Postat av: keeek tha freeeak

Hej fina du!

Tråkigt och beklagar sorgen stort.. Min plastfarfar gick bort nu nyligen begravning den 15okt..

Sjukt ändå! Vi får finnas där för varandra helt enkelt..

Dom har de bra, Gud tar hand om sina änglar..

Man får tänka så tyvärr..

Men finns alltid här för dig 24/7 även om vi inte känner varandra kalas bra.. bara så du vet.

Jag mår förövrigt jätte bra, jag har hört att Glenn har ny brud? Kan de stämma? haha.. Skrattar isåfall..

För då känns allt som han sagt till mig rätt så bortblåst..

Men vad gör det nu? Inget alls:) Jag är super glad och nöjd med livet, har mycket projekt o dylikt på G.. Så ja, snart så!:)

Vill gärna ses en dag. Ha de gott, ta hand om dig och din finfina man.

Puss o stor varm kram. Kiki

2009-09-29 @ 20:15:39
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: keeek tha freeeak

Hej fina du!

Tråkigt och beklagar sorgen stort.. Min plastfarfar gick bort nu nyligen begravning den 15okt..

Sjukt ändå! Vi får finnas där för varandra helt enkelt..

Dom har de bra, Gud tar hand om sina änglar..

Man får tänka så tyvärr..

Men finns alltid här för dig 24/7 även om vi inte känner varandra kalas bra.. bara så du vet.

Jag mår förövrigt jätte bra, jag har hört att Glenn har ny brud? Kan de stämma? haha.. Skrattar isåfall..

För då känns allt som han sagt till mig rätt så bortblåst..

Men vad gör det nu? Inget alls:) Jag är super glad och nöjd med livet, har mycket projekt o dylikt på G.. Så ja, snart så!:)

Vill gärna ses en dag. Ha de gott, ta hand om dig och din finfina man.

Puss o stor varm kram. Kiki

2009-09-29 @ 20:15:41
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Ullis

Håller verkligen med dig!! Lev idag, man vet aldrig vad som väntar imorgon! Tänker på dig och hoppas vi kan ses när allt har lugnat ner sig, puss puss

2009-09-30 @ 14:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0