Tänker på Farfar..

Nu ska han snart vakna..hoppas att allt går bra..så himla rädd.. älskade farfar måste bli helt frisk igen..allt hände så plötsligt..

Varit ledig idag, rickard oxå samma imorgon så skönt att ha honom vid sin sida och slippa vara ensam när man är rädd och orolig..

När mamma plinga på här i sön morse blev jag jätte rädd.. hon hade dåliga besked.. blev jätte rädd, mamma grät oxå.. då hade farfar fått hjärtstillestånd.. hon ville inte säga det på telefon då hon visste att Rickard inte var hemma..tack snälla mamma!! va väldigt kritiskt med farfar då.. Han har legat nerkyld nu ett tag..men imorse började dem värma upp hans kroppstemperatur igen och nu kl 19 ikväll har dem börjat väcka honom igen..kan ta lång tid..
Hoppas allt blir som vanligt igen..
Tittar på mobilen hela tiden.. vill bara fått ett sms eller samtal allt allt är bra!!

Idag har jag och rickard inte gjort så mycket..handlat o fixat lite..

Farfar o Rickard skulle ha bowlat idag..va match men jens följde med istället, vilket va super snällt..bowlingen betyder mycket för farfar och vet han kommer bli glad när han får höra att dem spelade ändå!! Dem vann oxå farfar :-)
Blev glad förra veckan när petra sa att farfar sagt att jag verkligen hittat en underbar kille, farfar älskar rickard hihi :-) han tycker jag gjort ett rikigt kap där hihi va kul att höra!!

Marie ringde ikväll, hon kom över en runda..bjöd henne på lite mat som blev över när jag,rickard o jens käkat..slapp hon laga mat..sedan gjorde vi äppelkaka och mumsade på när rickard spelat klart!

Tack mina vänner som hört av saj och tänkt på mig!! Mina vänner är bäst!! puss!!

 

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag hoppas verkligen att allt ordnar sig.

Jag tänker på er

2009-09-21 @ 22:03:41
Postat av: sandra

Tack patrik!!!!

2009-09-22 @ 09:27:57
Postat av: Ullis

Stor KRAM!

2009-09-22 @ 13:32:16
Postat av: Linda

Tänker på dig gumman..hoppas allt blir bra.



kram

2009-09-22 @ 14:29:23
Postat av: Sandra med Neo och Nelia

Åh, han är ju bara för söt, din farfar. Hoppas verkligen allt går bra...



Kram

2009-09-22 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0