Haft en mysig dag!!

Började med en kör lektion 9,30 som gick ganska bra!! Va i viby och körde lite, usch läskigt att köra en rondell haha..
Sedan var jag hemma en runda..

Lunch på zekes med Ullis mys pys!! Traggade lite o njöt i solen!! Tack för maten Ullis :-)

Träffade Marie sen, vi åkte till Eko och tittade lite, blev lite handlat.. blev systemet sedan jag hade beställt cider och Marie vin som vi hämtade! Sedan va vi uppe en snabbis i Maries lägenhet! Blev Maxi sedan för att handla lite till middagen som blev ungstekt falukorv och potatismos mumsigt!!
Jag o Marie har slappat på soffan tills nu hihih.. Rickard kom he från bowlingen nu så får gå och vara lite social :-)

Godnattis!! Imorgon ska det städas!!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack snäckan!!!!

2009-09-02 @ 10:12:18
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

jag åker ner på måndag o stannar på obestämd tid beroende på jobb o hus.. hihi, jaaaa spännande!!!

2009-09-02 @ 18:37:40
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: kiki

Hej stumpan!

Allt går bra, ska köra imorgon igen..

Är numer nervös för uppkörningen bara.. känner mig såååå värdelös.. Men men..:)

Hoppas vi kan ses en dag.

stor kram puss

2009-09-02 @ 21:05:47
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack själv gumsan! Mysigt att få en timme i solen tillsammans! Hoppas vi ses i helgen ;-)

2009-09-03 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0