Haft en bra dag :-) åå grattis pappa!!

Idag fyller pappa år ska ringa honom strax!!!

varit ledig idag, va och körde vid 9,30 han med mycket idag blev motorväg, panik bromsningar och ett varv i rondellarna hahah..

har oxå bokat tid för halkan, jag känner ändå att jag har långt kvar!!
va ganska kul att köra idag iallfall hihi!!

Sedan var jag på en shopping runda med Ingrid (svärmor) vi var i bromölla möbelaffär..tittade på gardiner och hittade lite vi gillade!! Tack Ingrid som betalade den dyraste till vardagsrummet:-)
mamma ringde mig när vi va där, gissa vart hon var på väg?? bromölla möbel affär haha sjukt!!

Sedan var vi en snabbis på åhlens och hemtex!!
Jag gick till jobbet sedan och sa hej, skulle prata med chefen och fick positiva besked..
jag fick förlängt till 9januari.. :-)
känns skönt!! han var nöjd med mig och alla andra oxå tydligen var kul att höra!! *GLAD*

Lilla mamma har oxå varit på arbetsintervju och fick jobbet hon är såå duktig lilla mamma!!!
Nu har mamma o tommy sagt hejdå till Landön och flyttat hem till Åhus igen men det är klart att dem får driva Campingen nästa år oxå!! Kul!!

Precis utanför mammas husvagn :-) mys!!




Jag fick brev från A kassan i veckan att nu saknar dem ytterligar några papper blir helt knäpp.. dessa papperrna bad dem inte om förra månaden när jag fick brev från dem..nu ska dem ha från lönegarantilagen..jag blir så himla trött..tur jag har Rickard, han betyder allt för mig och jag hade inte kunnat hitta någon bättre han har allt jag vill ha och är såå himla lycklig med honom!! Han säga alltid det fixar sig.. *Älskar*

Jag inte van vid känslan att jag inte kan köpa vad jag vill eller göra vad jag vill..alltid haft pengar..
Nu kostar halkan 1900kr och riskettan 700 plus att jag behöver några flera lektioner.. men jag får låna av älskligen trotts allt han som tjatar om detta körkort haha!!

Världens bästa!!!!








Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis igen till förlängningen :)



Visste att allt skulle ordna sig :)



Åh vad glad jag e för din skull :)



Puss

2009-09-16 @ 19:55:28
Postat av: Patrik

Klart du skulle få förlängt,de e du värd!!

2009-09-16 @ 20:12:58
Postat av: Sandra

Tack Snälla ni är :-)

2009-09-16 @ 20:15:58
Postat av: Ullis

Grattis gumman, visste jag väl:-) Fick höra det av din Mamma igår kväll, men hann aldrig ringa då..

Puss puss, hörs snart

2009-09-17 @ 15:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0