Mys med mamma, motorväg o plugg..

Japp det är vad min lediga dag bestått av..
Körde motorväg idag för första gången på riktigt haha va lite kul och lite läskigt på samma gång.. men det gick ganska bra! Mötte mamma på stan sedan hon behövde ny jacka.. och det hittade vi, en till Tommy oxå..
Sedan va vi inne på hemtex där va ett par gardiner jag sett tidigare men dem va så himla breda o passar inte hos oss..men dem passar tydligen hos mamma hon köpte dem..aaa vill oxå.. men dem blir nog fina hos mamma..vi lunchade på graffitti.. Jag gick till körskolan sedan o pluggade lite..gick inget vidare.. Gjort dem stegen man kan plugga på hemma klara och nu är där 2 steg man måste göra på skolan, tidspress usch.. det gick inget bra..

Älsklingen är o bowlar nu.. jag har käkat lite, gjorde en köttbullemacka till kvällsmat :-)

Nästa måndag ska jag,petra,bella o sofie till The studio i malmö o leka modeller hihi ska bli skojigt haha..

Soffan väntar nu..

Puss o hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0