Dålig på att blogga..

Ojdå va ett tag sedan jag skrev.. hinner inte mä! Veckan har gått så fort tycker jag..
I tisdags efter jobbet va det vin provning, jag hjälpte Anette när hon hade provning för allmänheten va trevligt.. i onsdags arbetade jag hela dagen.. va ett tag sedan jag hade heldag..

Har försökt plugga lite till körkortet oxå.. Körde i torsdags..vänster svängar på landsväg ute i torsebro..va ganska kul..min körlärare sa jag måste komma igen med teorin ligger efter där men tanker på vart jag befinner mig i körningen ops..plugg plugg!

Ska plugga imorgon när älsklingen ska iväg o fiska!! I går va vi hemma hos sofie o andre på lite fredags mys..dem hade gjort god mat o efterätt, vi såg idol,drack ett glas vin och spelade spel mycket trevligt!!

Jag är ledig idag känns mysko, aldrig varit ledig en lördag förutom när Malena o Jens gifte sig och  på möhippan..
vi har gått en runda på stan jag köpte ett par stövlar som jag verkligen behövde!!!

Ikväll ska vi hem till Erika o Johan ska bli trevligt!!

trevlig helg! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0