aaaaaaaaaaa

Ge mig styrka.... allt känns jobbigt nu.......

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack för igår vännen, alltid lika mysigt att ses! Hoppas att det inte var jag som fick dig att känna så här...Puss

2009-10-22 @ 09:37:47
Postat av: Anonym

klart det inte va vännen, mys att träffa dig oxå!! puss

2009-10-22 @ 19:51:55
Postat av: kiki

Jo men tack ..

Var stark du Sandra, du klarar det här..

Körkortet går bra, har lagt de på hyllan nu:( För det är bara föör mycket kan jag känna.. Så ja..

Får ta tag i det igen då jag känner mig mer stabil..

Jo min bror är en riktig snyggis hahaha.. Mycket bra med lika där.. faktiskt av kristianstadarna!:)

2009-10-25 @ 21:55:22
URL: http://colorista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0