Vilken dag..

Idag är ingen bra dag..
hade körlektion och det gick så himla kasst att jag bara ville hem och lägga mig..
skulle köra i stan och det va så hemskt..
höger regel, väjningsplikt,utfart..
Det gick verkligen super dåligt kändes inte bra.. Skulle lämna företräde till en dam som kom från höger men hon kunde inte reglerna hon bara stod stilla och tittade på mig usch sedan började hon vinka fram mig.. men hallå jag ska lära mig köra rätt så fick jag köra fel haha..

Jag gick in på skolan och plugga lite då fick jag ett sms av en kompis det stod

-Gud vad jag tycker att du är duktig som jobbar med körkortet, bara så du vet ;-)

Då tänkte jag direkt oh nej hon såg mig istan idag.. men det hade hon inte gjort så då blev jag lite glad igen!!!

Detta kommer inte gå bra känns det som...Jag måste kämpa mera!!

ikväll ska jag bara jobba 18,30-21,30 på en vin provning.. Det är trevligt!!

Äntligen har jag och Ullis bestämt att vi ska ses ihelgen va så längesen.. Kanske Petra o Robban oxå om David blir frisk.. Hade varit trevligt å få bjuda dem på mat en gång :-) Tror Petra,Robban,Ullis och Peter haft trevligt tillsamman.. ( tillsammans med oss då såklart :-) )

Mina tankar finns bara hos Jenny.. har ringt lite vänner och bara fått prata om det och fått vara ledsen..Några har ring mig för att få prata lite... Vi är många som sörjer!!

Jag tänker på dem hela tiden..det som känns bra är att jag vet att hon har en underbar kille där hemma som tar hand om dem!!

jag vill gärna träffa dig Jenny när du orkar och har tid!! Älskar dig!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer gå bra med körkortet, det lovar jag :) Håller alla tummar jag kan :)



Vissa dagar när jag me hade körlektion gick det åt pipsvängen, men bara att ta nya tag..du fixar det :)



Puss

2009-11-17 @ 14:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0