Möte..

Strax är det möte på jobbet..lite planering inför julen och så antar jag..
Kört och pluggat idag.. körningen gick inget vidrae men men..

Helgen har varit bra.. va hos mia och björn i fredags på lite mys..åt pizza som dem gjort och tittade på idol..
Jag smsa in på en tävling och vann 2 biljetter till idol på fre i göteborg, ska se om jag kan ge dem till syster :-)
har mailat de och väntar på svar :-)

Bra vibrationer i lör på yllan, god mat,dricka och bra show,,saknade dok Malena o Jens.. inte detsamma när vi inte är alla samlade..
När dem sjöng tänd ett ljus kunde jag knappt hålla tårarna tilbaka..
Tänd ett ljus och låt det brinna,låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu men blir ljusare igen..
När Marie,Linda o Rasmus gick vidare gick vi hem och nande kudden..



Vi städade lite här igår och fick upp lite julpynt..
Körde ner till mamma och åt tacos..sedan lite julfika o glögg :-)

Imorgon är det jobbe dax! puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för i lördags :)



Hoppas ni har fått något positivt besked idag ang Jens...



Puss

2009-11-30 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0