AAAAAAAAA Plugg å Plugg

Såå tråkigt..hoppas snart vara klar med detta och hoppas att det varit värt allt slit.. All min lediga tid och alla mina pengar har gått till körkortet typ..

haft en skön helg.. Skulle hem till sanra i fre men blev inget för va ingen mera som kunde synd..satt hemma själv.. Så bestämde med sanra vi ska ta det en dag när flera kunde..
jag tog mat med mig hem från kosan och tittade på idol... Slutade 19,30 i fredags..

I lör jobbade jag sen va det hem och ta det lungt lite o laga mat till Peter O Ullis och barnen kom på besök.. var trevligt.. Tittade på robinson, spelade lite spel och tog det lungt..Härligt! tråkigt att vi inte ses så ofta..

igår slappade vi bara hela dagen..förutom plugg några timmar såklart..haha!

Mina tankar finns hos Jenny hela tiden.. jag är så himla ledsen..man önskar att man kunde göra ngt för dem.. Tänker på dem hela tiden.. Det är så fruktansvärt och overkligt..
Jenny var så himla lik sin mamma att det är helt galet tycker jag.. det är jag nog inte ensam om att tycka..
Kan inte föreställa mig hur mycket det är för henne nu att fixa med som man inte tänker på.. Så glad att hon har sina underbara barn och Daniel..
Ska gå på begravningen.. Vill säga hejdå till denna underbara och helt fantastiskt roliga människa.. Hon va verkligen så skojig.. En toppen mamma!!!

Ta hand om varandra..man kan aldrig veta när man ses nästa gång!!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh gulliga du! Precis så var min mamma, och det är så vi ska komma ihåg henne.

Är stolt över att jag är lik henne. Hon har gjort mig till den jag är idag. Jag saknar henne så mycket...

Puss

2009-11-23 @ 23:18:35
Postat av: Ullis

Tack älskade vännen för i lördags, var så mysigt att ses! Måste vi göra oftare! Jenny..tänker på dig,stor KRAM!!!

2009-11-24 @ 11:23:02
Postat av: Anna

Tänker också på Jenny.. Jag skulle vilja gå på begravning bara för Jennys skull, men samtidigt tror jag att hon har massa annat och massor med stöd där redan.. Marina vet (utan att jag går dit) att hon finns i mina tankar.. kluven. Vill inte bara dyka upp nu efter all tid.. :(

Jag anser inte att man tänker mindre/bryr sig mindre för att man inte går på begravning.. önskar Jenny säger ifrån om hon önskar att ha mig där, då kommer jag självklart!!



Kram om dej gumman

2009-11-24 @ 21:34:37
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh nu känner jag igen dig med!

Men du har väl inte suttit och pluggat där utan mer kört? Eller har jag varit inne i all teori och missat dig.

Jag kör med Janne:) Du då? Har du långt kvar?

Kan säkert stämma att vi har varit på samma fest med Elin, är ni oxå vänner? Hihi...

Ses säkert på Rhodins igen :)



Om inte så lycka till....

Kram

2009-11-24 @ 22:28:19
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0