aaaa vilken dag..

Puh helt snurrig i huvudet efter att varit på kurs hela dagen och bara provat massa dricka..
6vita viner, 4 vita viner, 5öl sorter, och 5 mousseande o champang..haha men kul var det iallafall! Imorgon är det oxå kurs möta kunden kurs :-)

Igår var jag ledig, va och körde först på morgonen sedan mötte jag upp Mia i stan vi åkte hem till henne och lunchade och tittade på deras hus så fint! Sönerna Wiggo och Elvis är så söta!!

Tråkigta ni är som inte kommeterar ngt på min blogg :-( Linda är duktig iallafall hihi..

Helgen va lung o skön..i fredags va vi hemma hos Emelie o Fredrik och såg i idol.. i lördags åkte vi hem till Petra på kalkon midda, linda hängde mä va himla trevligt.. :-)

Och i söndags va vi hos Rickards föräldrar och firade fars dag med massa gott :-)

Puh nu måste jag börja plugga igen på körkortet så jag inte glömmer :-)

Puss o hej!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för jag fick följa me, himla trevligt :)



Puss

2009-11-11 @ 12:25:23
Postat av: Ullis

Trevligt ställe du verkar jobba på! ;-)Saknar dig Bettis, hoppas allt är bra med er båda!



Puss & Kram

2009-11-11 @ 13:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0