Vilken dag..

Puh började med att jag knappt nanat inatt..så ajaj i munnen..ringde tandläkaren kl 9 och fick tid 10,40..som tur va kunde fredrik hjälpa mig för jag skulle öppna butiken för några snubbar 10,45 som skulle hämta kemi, kände jag ville ta denna tandläkar tiden.. usch vad jag hatar...

Jag pallade mig dit, när jag öppnar munnen säger hon ojoj du måste ju ha jätte ont? jag svarade japp men jag söker inte hjälp förrän jag har så ont att jag tror jag ska dö..
Hmm Kraftig inflamation..pencillin fick jag..ska ta i 10dagar plus att jag ska på återbesök nästa vecka aaa gud jag har inte råd med sådana hära utgifter nu.. jag är super svullen utan på oxå så ser lite hemskt ut när man tänker på det usch..

Gick lite på stan med Petra, sedan va vi på maxi och handlade..

Jag skulle ha fin besök juh.. Malin skulle komma vid 17 och hon har jobbat hela dagen så fick fixa lite middag hihi, blev pasta o ullis eller nog peters kyckling recept.. mums..sedan tittade vi på massa gamla foto hihi.. och åt kladdkaka,grädde och jordgubbar.haft en trevlig kväll..älsklingen fick vara med på ett hörn hihi :-)

Nu har Malin nyss åkt hem.. fick en fin present och kort av malin oxå *GLAD* När vi började prata om allt som hänt nu på sistonde så brast det för oss båda..vi fick torka tårarna på toa hihi :-) Såå söt är hon! En vän man inte pratar med varje dag men vet ändå att man har henne kvar..

Hoppas jag kan nana lite bättre inatt.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

ang Bella, va duktig hon e! Hade jag ingen aning om, att hon kunde sjunga!! =)



O malin, om det e den malin som jag också vet. Hon e för go!! Vad e det med oss? alla har blivit så känsliga och nära till tårar.. fast jag tycker det e bra, jag har alltid varit känslig.

Skönt o gråta ibland!



Puss o krya på dej me tänderna

2009-05-29 @ 20:29:12
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

jo det vet jag att hon gör, går musikskola men det kan ju lika gärna va instrument eller ngt!

Duktig e hon iaf!



Pussen

2009-05-30 @ 08:10:59
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

vi har jättemysigt!! =)

Lagt upp lite bilder nu..



Vi ska säkert ner i sommar men vet inte när.

Föräldrarna ska komma till oss snart istället, vi har massor planerat så jag vet inte riktigt hur vi ska hinna! =/



Ska ni resa ngt snart?



Puss

2009-05-30 @ 10:33:28
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0