Valborg!!!

Igår var det valborg, jag jobbade först några timmar, gick en runda på stan.. Sen han jag hem en runda o slappa innan det var dax att fixa till sig lite :-)
Åkte hem till Malena o Jens vid 17,30.. Där var grillningen i full gång.. Grillmästare var Jens!!



mums såg jätte gott ut, och det var det också..

Söta Malena..

Söra Marie

Tuffa Marie haha..

Söta Mormor tar jordgubbar ( svenska) Mums..

Jag och Rickard fick vara med på ett hörn..

Söta Svärmor..

Mums med Svenksa jordgubbar och grädde..


Vi åt grillat kött,sparris,paprika,tomta,broccoli,svenska nypotatis och rödvinsås var super gott! Till efterätt var det som sagt jordgubbar och grädde!! Lite senare var det kaffe och rabarberpaj puh.. det dära med 2 efterätter är jag inte van vid, fast jag har blivit van nu efter att ha varit i familjen sjöstedt snart 1 1/2 år haha :-) *underbara*
Ser jag inte fick ngt foto på Rickard pappa o morfar med dem var också med :-)

Det blev inte så sent igår ganska skönt för vi ska ev till ikea idag!!
Nu får vi äta frukost och göra lite nytta tycker jag!!

kram hej!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Va fin du var i den blåa färgen gumman!

2009-05-01 @ 10:37:11
Postat av: Linda H

Skulle också kommentera den blåa färgen men ser att Sara redan hunnit göra det :) Dne va i alla fall jättefin och du passade jättebra i den, söt som alltid :)



Ser ut som ni hade en trevlig valborg :)



Överraskningsfesten för min kusin blev jättelyckad :)



Shoppa inte för mycket på ikea idag :P



Puss

2009-05-01 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0