ULLIS!!!!

Hihi idag kommer min kära Ullis hem från thailand, åå vad jag saknat henne!! *puss*

Sitter på jobbet nu, varit här ett tag..ABK invaderade lägenheten vid halv nio, dem skulle kolla lite av varje så jag gjorde snabbt vid mig och stack hit istället haha!!

Tjejen som ska hålla i partyt på fredag ringde igår och frågade hur många vi var, när jag sa typ 18-20st kanske blev hon lite närvös och frågade om vi kunde flytta fram det en timme för annars trodde hon inte vi skulle hinna i tid :-)
Så jag har smsat ut det till dem som ska komma på fredag att partyt börjar 19 så man får komma iallafall 5 min innan haha..ska bli jätte skojigt!! hoppas det inte ställer till det för någon!!

Fick våra siffror igår från förra veckan och det känns så skönt att vi alltid toppar i våran region, men vad hjälper det nu?? humöret iaf :-)

Fick veta igår att det ev är nya köpare på gång, iallafall folk som är intreserade och åker landet runt och kollar in butikerna och personalen ohh.. dem ska även " spela kunder" och kolla hur trevligt och så vi är :-) Hjälp, men som tur är så är vi alltid rara och trevliga här haha!!

ikväll blir det indoorwalking, ska dra med min josse på en test runda :-)

Hej sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Heeeej Bettis! Har saknat dig också, massor!!! Har tänkt så mycket på er o hur ni mår i all kaos.. Har även saknat din blogg,hi hi. Konstigt, måste läsa den varje dag, även när vi träffades nästan alla dagar i veckan. Hoppas hinna bort till dig imorgon, puss puss

2009-05-06 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0