Soliga Fredag..

aaa jag har haft sovmorgon idag skönt!!! :-) Ska strax gå till jobbet..Rickard gick vid 8,20 då kunde jag ligga kvar ett tag och mysa innan jag gick upp härligt!!!
Idag är det sista dagen att lägga bud på företaget, igår fick vi veta att där är 10st som lagt bud,olika intresenter då alltså..undrar vad det för för några..man är ganska spänd och lite närvös!!
Hoppas bara allt löser sig snart för set är sjukt jobbigt läge just nu på jobbet, allting är hundra gånger jobbigare..vi kan inte beställa varor från vissa leverantörer, vi får inte mobiler så ofta så det får vi skicka mellan butikerna,vi har fått lämna våran post själva på domus när vi ska skicka företagspaket,, jag kan göra listan super lång..

Ikväll ska Jag o Emelie åka till önnestad och kolla på Rickard match tror jag om hon inte glömt det haha jag får nog påminna!!
Imorgon är jag ledig igen, skulle jobbat men fick byta med Fredrik för han ska på bröllpo nästa lördag!
Macke o Linda ska komma hit imorgon kväll, ska lagar lite mat och kolla på melodifestivalen och prata lite om midsommar..vad vi ska göra?när?var? osv :-)
Vi vet dok redan var vi ska vara med är lite att planera iallafall :-)

trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej hjärtat! hoppas verkligen att det löser sig snabbt,



Tänkte höra med dig som är i branschen om du har hört något releasedatum för samsung s5600? VILL HA!!!

2009-05-15 @ 14:19:43
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas matchen gick bra :)



Har precis kommit hem nu..marie va här innan, vi åt lite å såg på tv..sen blev de en sväng till banken för att säga hej till glenn å dom andra..



Dags att sova nu så jag orkar med morgondagen, ses imorn kväll..ska bli riktigt trevligt :)



Puss

2009-05-16 @ 00:09:08
Postat av: ida

hej plutt!



Håller tummarna för dig att allt löser sig på jobbet..trist att det ska strula för er å så.. men blir nog bra :)



Puss på dig!

2009-05-16 @ 11:57:33
Postat av: Emelie

Hm, visst kom jag ihåg att vi skulle på match, minnet är ofta bra...men ibland kort.

2009-05-17 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0