Oh vilken helg..

Jag har inte hunnit blogga nu på några dagar har varit fullt upp hela tiden!! Vet inte riktigt vart jag ska börja haha! Jag får berätta lite om fredagens sexparty!! Mamma du kan sluta läsa nu om du vill haha!!

Skulle ha sexparty här hemma i fredags med massa kompisar vi hade super trevligt.. började att jag gick från jobbet vid 17 för att hinna med allt som skulle fixas.. Syrran o partik skulle ta hem pizza till mig men jag känner ju syster och tänkte att hon kommer inte att vara i tid som vanligt haha, sandra brandt och jag stacka o köpte pizza till oss och syrran..sedan vid 18,20 kom syster, patrik o ullis.. vi käkade lite snabbt..ullis fick halva min :-) orkar inte en hel pizza!

Vid 18,45 kom tjejern som skulle ha partyt, och hon började packa upp sina saker och det tog aldrig slut haha gud så mycket grejer!!
Folket började trilla in och vid 19,15 va alla samlade, va ju såklart emelie o fredrik vi vänatde på haha!!
Sedan var det igång.. Jag får bjuda på några kuliga bilder..

Haha batteriet i kameran tog slut.. bilder kommer lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0