lite nytt..

Fick veta lite nytt igår iallafall.. På fredag är det sista dagen att lägga bud på företaget.. verkar som där finns en del bud faktiskt och den 23e är det en månad sedan vi gick i konkurs så då måste advokatbyrån fatta ett beslut.inom kort skönt!!
man går här dag ut och dag in och vet ingenting..inget roligt, tar på ens krafter och humör..så ska man vara jätte glad och positiv till alla kunder..
Skrev på min uppsägning igår och skickade in till advokatbyrån..15 juli är min sista dag om jag inte blir åter anställd.. man är ganska spänd vad det är för snubbar/företag som lagt bud hmm..kanske det är ngt man inte vill jobba med..men jag kan tänka mig det mesta haha.. Dem kanske inte ens vill ha mig..

Vet inte varför det inte går att lägga ut bilder så mysko, ska testa morgon att lägga bilderna på cd först..kanske min kamera som strular..Glömde kameran hemma idag..

Puss hej!!

Kommentarer
Postat av: Linda H

Klart dom vill ha dig vännen ;)



Puss

2009-05-12 @ 20:21:35
Postat av: Fia

Håller med föregående skrivare, du är ju chef och det har du ju blivit av en anledning, du är duktig! kram!

2009-05-13 @ 07:07:28
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Ullis

Vem skulle inte vilja anställa dig? Använd gärna mig som ref. om de vill ha någon! ;-) Ses senare idag, puss

2009-05-13 @ 08:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0