Härliga helgen över..

Har haft en härlig helg.. i lördags hade jag mys med älsklingen hela dagen, en runda på maxi och en runda på stan :-) inte ofta vi har en ledig dag tillsammans..på kvällen hade vi ju lite vänner här käkade och kollade på melodifestiveln var trevligt..jag var inte på fest humör så blev bara en cider och ingen utgång för mig..sparar mig till den 30maj då ska vi ut!!

Igår va älsklingen och fiskade med fredrik på landön, dem åkte redan vid 7,30 då nanade jag gott!! Det va så fint väder så fick lite panik över att bara vara inne så jag gick ut och gick en lång runda härligt, igår va en av dem få gångerna jag önskat att jag hade haft körkort för då hade jag åkt ut till mamma o gjort henne sällskap..

Rickard va hemma vid 16,30 då myste vi bara och åt godis som blev över från i lördags ajaj inte bra haha :-)

Nu ska jag gå till jobbet och se om man blir något klokare av denna veckan *hoppas*

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i lördags, mycket trevligt :)



Vad du e duktig som e ute å går :)



Håller tummarna att du får ett bra besked i veckan :)



Puss

2009-05-18 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0