Nya tag och utmaningar på jobbet..hih..opss..klarar jag??!!

Då va man tillbaka på jobbet.. Fick en för frågan innan jag åkte på semestern om JAG ville bli butiks CHEF??!!
lilla JAGCHEF??

Dem har sökt ny chef till vårat jobb men jag bestämde mig för att inte söka, kände inte mig mogen för den utmaningen..
Många tyckte jag skulle söka..

Jag funderade massor men bestämde mig för att inte göra det!!
Men 2dagar innan jag åkte på semester ringde regions chefen mig och säger att han vill att jag ska ta över ulrikas plats o vara butiks chef.. Han är nöjd med mig o mitt jobb jag utför,han tyckte att jag skulle passa bra på den platsen.. blev såklart smickrad och glad.. han undrade oxå varför jag inte sökt.. han kanske hade väntat sig att jag skulle göra det..tog nog emot för honom att ringa o fråga mig ist hihi.. men för mig kändes det bra!!

jag fick min semester på mig att göra mitt val :-)

Idag ringde jag honom och tackade JA!! Hahah!! Tänkt om..
En utmaning jag vill ta och hoppas jag klarar!! Jag binder inte upp mig för ngt i livet så vad har jag att förlora??!! så sa ullis till mig :-) tack!!
jag ska göra mitt bästa o hoppas att det blir bra!! Har så höga krav på mig själv bara..

Det ska bara vara jag o fredrik på jobbet nu, ska dra ner lite på foto framkallningen men fortfarande ha den kvar..vi ska jobba vars en dag i veckan själva vilket kommer vara super tråkigt att vara ensam en hel dag, men inget att be för just nu!!

Puh soffan väntar helt slut idag!! mycket info på kort tid!!! Puss o haj!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men va roligt! Jättekul! Tycker absolut att du gör rätt! Jobba på & Grattis!

Kram Ulrika 2

2009-03-02 @ 20:16:36
Postat av: linda

ojojoj men va kul!!

Grattis!!

Lycka till gumman =)

2009-03-02 @ 21:11:54
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Åh grattis stumpan!! :)

2009-03-02 @ 21:16:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Marie

du kommer inte vara själv, kommer ju ha en massa kunder att snacka med:P

2009-03-02 @ 21:21:16
Postat av: Ulli

Lycka till älskade bästa Sandra! :-) Jag VET att du kommer att klara detta jättebra, kunde inte fått en bättre efterträdare, jag är så glad! Ha nu rimliga krav på dig själv och låt det inte gå så långt som jag nästan lät det göra.. Var rädd om dig! DU ÄR BÄST!!! Saknar dig.. Puss o Kram fd Chief ;-)

2009-03-02 @ 21:30:13
Postat av: sandra

Tack alla min vänner!!

2009-03-02 @ 21:43:01
Postat av: Linda

Oj vad roligt :) Du kommer klara detta galant, de vet jag :)



Sov gott, puss

2009-03-02 @ 21:50:35
Postat av: Anna

SANDRA SCHYLLERT!!!!! Ta GENAST bort kortet på facebook där det ser ut som jag suger av en morot TACK!! Det va det hemskaste jag sett!!!!!



blörk

2009-03-02 @ 22:00:20
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

oj glömde det viktigaste!! GRATTIS till erbjudandet! Då kanske jag kan få lite jobb av dej när vi flyttar ner?? hihi, blink blink



Puss

2009-03-02 @ 22:01:40
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

haha, du behöver inte be om ursäkt gumman!! Inte meningen att verka så sur på ALLVAR! flåt Såg ju bara så hemsk ut, o full!!!! usch... foffo skrattade när han såg den! haha.. o jag också.. motvilligt!

TACK för att du tog bort den.. kan klippa bort mig o ha foffo kvar! =)

Puss på dej

2009-03-03 @ 08:25:18
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Milla

GRATULERAR! Gud vad skoj! :)

2009-03-03 @ 09:04:40
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/
Postat av: Peter

Du gör helt rätt, lilla du. Lycka till och låt ingen köra över dig nu. Detta klarar du galant!

2009-03-04 @ 08:24:32
Postat av: Jenny

Grattis vännen!! Låter som ett klokt val:) Du kommer klara det galant!

Puss på dej

2009-03-04 @ 08:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0