Helt vanlig tisdag..

Rubriken säger nog ganska tydligt att jag inte har så mycket att berätta..
varit en lugn dag på jobbet, haft lite att fixa mä, städat lite o sådant skoj.. bara några dagar kvar på min "prov tid" som butiks chef får väll se om jag får några  nya anställnings papper haha :-)

Älsklingen är o bowlar är ensam hemma ikväll igen..ska snart lägga mig på soffan..

På lördag blir det lite schlager kväll hos Emelie, blir melodifestivalen och sedan säker massa schlager låtar, vin o skit snack..haha..kommer det inga killar så flyr nog Fredrik lägenheten haha..
Ska ta det lite lungnare blev ganska mycket av det goa i lördags hih.. så änsålänge är jag inte så sugen på något vin..haha!
Ska nog ha en mys lördag för mig själv på lördag dag, gå lite på stan o lite så.. Rickard ska spela match sedan festa med sitt lag.. ska vi till Grand så hoppas jag att han oxå ska dit :-) roligare då!!

Anna o Foffo har köpt en hundvalp aaaa så söt..fuskis!! hihi!!

Hittat min man och vet att det är honom jag alltid vill vara mä!!

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Att det var? :)

Kan säga att jag fick bita mig hårt i läppen för att inte börja stortjuta.

Annars är det sjukstuga här.Norah har precis blivit frisk och nu har jag fått feber...

Hur är det med er??

Kram

2009-03-10 @ 20:35:19
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0