Gjort stan..

Mötte Syrran vid macdonalds, hon skulle jobba så jag passade Elias lite, vi gick på stan..mötte upp Emelie..köpte en skjorta till Elias och byggare bob strumpor som han bara skulle ha hihi..sedan mötte vi mamma..gick en runda till på stan sen blev det macdonals o hamburgare såklart hihi..
mums..o kladdigt..



Första gången mamma åt på macdonals hihi...


Jag åt faktiskt ingenting, har gjort egen pizza idag...

Mamma o Elias åkte he vid 14, då sprang jag o Emelie o tittade på lite till oss, vi ville vara lite schlager fina idag..vi hittade lite på Aima till oss hihi,, vi kommer nog bli fina!! :-)

Nu ska jag snart in i duschen sedan bär det av till Emelie vid sju..

Synd inte Ullis o Peter kan vara mä ikväll, saknar dig mä Ullis bamse mycket..hoppas ni får mys ikväll..puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0