Bilder från semester..

Heej alla!!

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka med sol o värme :-)
Flyget var 9 timmar sen hem va jätte drygt.. skulle landat 17,50 men landa 02,40 typ..SUCK!!

Orkar inte skriva så mycket idag men bilder säger ju mera än tusen ord :-)


Våran utsikt från rummet..


Härligt..

Stranden o höga vågor..

Älsklingen badar..

jag dricker gott..

jag badade oxå lite hihi..



Härliga utsikten..

paradis för alla som gillar att bada..va jätte stort..

Vilar mig lite..

Stranden tidigt en morgon inga va uppe hihi..



Redo för att käka..

Vin ingick hihi..som allt annat..

Mini golf runda..

min snygging



Mera får ni inte se just nu :-)

Lämna gärna en komentar när ni tittat :-)

Puss o haj!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh vad härligt!!!! Blir så avis;)

Stressa inte ihjäl dej på jobbet nu vännen!!

Puss o Godnatt:)

2009-03-01 @ 21:55:47
Postat av: Linda

Vilka härliga bilder du delat med dig av..ser ut att ha vatt hur bra å mysigt som helst :)



Dock är det ju trist med förseningen :( Kan trösta dig med att vi var 21 timmar försenade på hemresan från Mallis i somras...drygt värre..



Puss

2009-03-01 @ 22:56:21
Postat av: Anna

åååh va ni har haft det härligt!!! JAG VILL OCKSÅ!! =)



Ja, visst e hon söt?? hihi!

Det va Wilma som va hemlisen.. hihi.. busigt va?



Kram

2009-03-02 @ 09:05:45
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Ser ut som ni har haft det toppen bra! Trist bara med förseningen, men men det är sånt man överlever!

Kramisar

2009-03-02 @ 12:12:05
URL: http://litenh.blogg.se/
Postat av: Ulli

Ser underbart ut! Längtar efter att få se mer bilder o värma mig lite :-) Ses imorgon, puss puss

2009-03-02 @ 21:24:37
Postat av: Peter

Flådigt!!!!!

2009-03-04 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0