Bilder från festen igår..

Haft en trevlig helg :-) tänkte bjuda er på lite bilder från gårdagen..
Sofie och Ullis kom vid sex då käkade vi tackos mums!! Sen kom resten av tjejerna lite senare.. vi hade jätte trevligt..
Glad att ullis kom :-)

Rickard o macke satt hos Macke och kollade sport, dem blev lite fest sugna och kom till oss vid 22 :-)
Vid 23,40 fick vi bråttom måste in innan 24 för att gå gratis med fribiljetten, än en gång glömde jag säga hejdå till sara aaa vad pinsamt..tänkte inte på att hon inte skulle mä ut..förlåt gumsan inte meningen..kul att du ville vara med hos oss iallafall fast du inte ville me till grand..
Marie o Rana

Såå kul att Sandra ville mä..

Ida och Syster

hihii..

Ullis o Linda..

Lilla jag..

Sandra lär sig något nytt..

Sötisar..

Killarna kom på besök..

Marie..

Rana O Sandra

Ida o syster

systrarna sjöstedt..

Jag o Älsklingen..

Snygga Marie..


Avslutar med Gunnarsson..haha..


Tack för igår mina vänner!!!! Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: liina

Vad fin bloggen är. Du gillar nog pyssla med design lika mkt som jag! Vilken fest jag missade igår =( Jag som ville träffa Sofie juh. Kraam Liina

2009-03-22 @ 18:02:59
URL: http://liina86.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tack själv gumman :)

Puss

2009-03-22 @ 23:05:14
Postat av: Ullis

Tack själv min vän! :-) Jag hade en riktigt skojsig kväll, som vanligt när jag är med er! Puss o Kram, ses på onsdag kväll!

2009-03-23 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0