BELLA 18 ÅR!!

Kära lilla syster fyller 18år :-)

Jag,Petra o Mamma hade bokat tågbiljetter för att åka upp och överaska henne hon hade ingen aning..jag hittade hennes lärare på facebook haha och mailade med henne så hon hjälpte oss.. vid 10 va vi på hennes skola och satt o väntade i cafeterian, hade bett hennes lärare skicka ner henne där när hennes lektion va slut 10,10.. mamma o petra gömde sig o jag satt o väntade.. när hon kommer o ser mig börjar hon skaka o gråta helt hysteriskt mycket va skit kul..sedan hoppas mamma o petra fram o ett jätte tjut kom haha hon blev såå lycklig.. vi åkte hem till henne o kollade hur hon bodde se åkte vi o shoppade massor, kunde gått där ett par dagar han inte med allt haha..moster Lena kom oxå en runda :-) jag är helt slut nu me haft en underbar dag! va härligt att se syster så glad!!






käka på pizza hut..





Bella o hennes gosse Fredrik..


Vi är glada att det va bättre väder i göteborg än här usch vad ruggit o snöigt det var när vi gick upp vid 05 imorse hihi..



Tack för idag puss!!

Kommentarer
Postat av: Anna

gud va skoj!! Hon ser så lycklig ut på korten!! =)



Puss

2009-03-25 @ 08:13:42
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0