Hur kunde jag????

Jag kan inte fatta hur jag kunde glömma??? jag är verkligen inte mig själv... Jag hade inte ens en ända tanke på att en av mina bästa vänner fyllde år i fredags.. jag hade fortfatade inte vetat det om inte någon hade sagt det igår av en slump..

Jag kan inte förlåta mig själv, usch jag känner mig såå hemsk..är så ledsen..förlåt!!

Det värsta av allt är att i fredags kväll låg jag i sängen och messade med dig om allt mellan himel o jord och hur mycket vi saknade varandra osv.. så fyllde du år oxå... aaaa gud vad jag är arg på mig själv...

Förlåt älskade vän!!!

Kommentarer
Postat av: MalinL

Hej min vän!



Har du lust att fika på fredag? :) Kram Malin

2009-06-03 @ 09:49:19
Postat av: Sandra

Hej malin. Klart jag har lust o fika me daj.. Hihi

2009-06-03 @ 10:26:58
Postat av: Anonym

Du vet att jag inte är ledsen för det..jag förstår att du har mycket annat att tänka på. Min födelsedag är inte viktig, det kommer fler:-) Det viktigaste är att vi har varandra! Du är världens bästa, var inte ledsen! Kramar i massor

2009-06-03 @ 11:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0