Fredag morgon..

Jag vaknade runt 8 kunde inte sova mera..för mycket i tankarna nu!!

Det gick bra igår, jag satt mest uppe på datan och gick igenom lite program och test på datan..det är mycket att lära sig men verkar vara skojigt!! Fick göra ett prov oxå sen det gick sådär hihi..28 av 39 måste vara godkänt..haha..
Inte så bra på viner och vad som passar till vilken mat osv haha men man lär väll sig..

Alla verkade vara himla snälla och trevliga där fick ett jätte bra första intryck..

Jag fick beställa lite kläder och skor till mig, men jag ska börja redan i eftermiddag så då han inte nya kläderna komma så vi gick upp och tittade var vi hittade sålänge :-)

Ska lära mig kassan idag, spännande!!

Igår när jag slutade, kom Rickard och hämtade mig för det va kalas hans morfar fyllde år..år smörgåstårta och rabarberpaj gott och trevligt!!

Imorgon är det fullt ös på landön vi ska ut tidigare och hjälpa mamma!!
Bella kommer oxå ner tjohoo!!

tack för alla snälla kommentarer ni är så goa!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Graaaaaaaaattis Sandra! :)

2009-06-12 @ 10:54:37
Postat av: Ullis

Lycka till i kassan gumsan! Jag har tyvärr redan varit där idag, hi hi. Hade gärna handlat av dig men ska åka hem nu! Ha en riktigt bra fredag, vi hörs o ses! Puss

2009-06-12 @ 14:50:08
Postat av: Jenny

Jag har också varit på systemet idag...men såg dej inte:(

Hälsa din mamma imorn! Hoppas att ni får det skojigt och att vädret blir bättre!!

Trevlig helg! Puss

2009-06-12 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0