aaaaaaa nej...

Vilket väder det var idag då..SUCK!!! Hoppas verkligen att det är lite bättre imorgon iallafall.Tur att vi har alternativ till att vara under tak både på lekarna och när vi ska äta..
Igår var jag på arbetsförmedlingen och hos arbetsliv resurs..hade möten där som var bokade sedan någon vecka tillbaka!

Sedan när malena hade slutat åkte vi till maxi och handlade inför morgondagen party..rickard kom oxå och hjälpte oss!!
Alla ska ta med dig eget vad dem vill grilla eller sill om dem vill ha det..
Vi har delat upp sedan så alla ska köpa eller fixa något till festen..så det finns potatis,potatissallad,grönsallad,jordbubbar,grädde,godis,snacks,nattamat och frukost till alla :-)

Vi handlade till oss,malena,jens,marie,bella,fredrik och rickard 2 kompisar från stockholm johanna o mattias..svårt o vet hur mycket man skulle köpa..Vi va så hånga så ska göra grillspätt och några ville även ha lite sill mums så vi ska nog bli mätta haha!!

Johanna o Mattias kör ner idag så dem är hos oss ikväll, fick även handla så vi kan göra någon middag ikväll, dem är säkert hungriga.. Bäddat till dem nu..Dem ska vara här tills på söndag! jag har bara träffat dem 5 minuter innan, det va när jag o rickard nyss hade träffats så firade dem nyår här nere..(jag firade på annat håll) Och när dem skulle åka hem så följde Rickard dem till tåget så kom jag dit och mötte upp Rickard..det är det ända jag träffat dem!

Trevlig helg mina vänner!!! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

min älskade sandra inte många människor får en sådan bekräftelse under hela sin livstid som du fått idag, njut av den och ha en underbar midsommar sen går du dit på måndag kl 3 och visar vad du går för. Puss och kram faster

2009-06-18 @ 15:48:04
Postat av: sandra

Tack bästa faster, du är underbar!!! älskar dig!! Puss

2009-06-18 @ 15:51:40
Postat av: kiki

Hej snutt.

Tack, detsamma!:)

Vem vet kanske ringer man och önskar en god midsommar:)

Hoppas du får en fin helg helt enkelt.

Puss

2009-06-18 @ 21:33:09
URL: http://colorista.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hoppas du också haft en trevlig helg :)

Kram!

2009-06-21 @ 10:44:37
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0