aaa konstig värme..

blää idag har det varit så klibbigt ute, kan knappt andas juh..
Jobbar idag och man har varit små klibbig hela dagen..usch.. Klagar inte på värmen men idag va det konstig värme!!
Gått bra på jobbet mest varit i kassan!!

Ikväll när jag kom hem hade älsklingen maten färdig mmm guld värt! han hade hyrt film och köpt godis oxå*Underbar*

Sett en av filmerna nu..ska snart nana tror jag..
Ledig imorgon då ska jag shoppa lite och handla mat..ska se om Mari har tid att klippa mig oxå..ska ha pappa o katarina på middag imorgon kväll..ända dagen jag är ledig så ringde pappa ikväll och fråga om dem va sugna på att ses imorgon och det ville dem  :-) iaf pappa han frågade nog inte ens katarina haha..
Puss o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0