Skulle shoppa...men...

Aaaa va ledig igår tänkte gå och shoppa lite på stan men det va så himla varmt så jag orkade inte springa på stan så länge..
men jag hittade iallafall present till Linda, en klänning till bröllopet..om den är godkänd dvs haha..Den är röd o svart..Tyckte den va jätte fin! Klippte mig lite oxå,behövde jag!! *tack*

Sedan köpte jag inte mera..va och handlade på domus till middagen..
Och sedan skrev jag in mig på körskolan fick böcker osv..Det känns helt jätte långt borta med körkort men men..jag har typ aldrig kört en bil så vet inte vart jag ska börja..plugga? fattar ju typ ingenting..kanske inte så konstig heller??!!
Jag är så trög,inte kul heller när det inte intreserar mig..hur ska jag kunna lära mig? ja jag vet jag är jätte negativ just nu...
Köpte ett paket för 1850kr så fick man inskrivningen o 3 kör lektioner!

pappa,sofie o elias kom på middag igår kväll mysigt!!

Idag är det jobbe time 12,50-19,30

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Marie

du behöver inte vara orolig, ingen fattar körskoleboken innan man börjar köra..sen trillar det på plats, du är iaf inte trög!!!

2009-07-02 @ 13:16:35
Postat av: Linda

Du kommer fixa detta :)



Jag hade heller aldrig kört bil innan jag skrev in mig på körskolan.



Längtar till lördag :)



Ses ikväll med dina jobbekläder på ;)



Puss

2009-07-02 @ 15:18:57
Postat av: Fotti

Hej hej!



Du klarar körkortet jag lovar dig. Jag lärde mig bäst av att sitta på datorerna som dom har.

Öppnade boken endast när jag skulle lära mig skyltarna och olika vikter på släpp osv.



Lycka till ses snart..puss

2009-07-02 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0