hmm..

Varit mycket i helgen.. mycket fest,lite överaskningar o så :-) jaja hoppas det blir till det bästa för alla!! :-)

Körde igår och en runda idag, gick lite bättre idag faktiskt men kanske inte så mycket bättre ändå haha.. fick iallafall köra bland bilar idag, och till och från skolan haha..

Rickard berätta idag jag snart måste bestämma mig om jag ska med han och hans familj till thailand i jan/feb.. men hur ska jag få ihop pengar till det?!!!
vet inte hur länge jag har jobb,och hur mycket jag kommer få från a kassan,inte fått några pengar där i från ännu..
18 tusen är väldigt mycket pengar..nu lägger jag mina pengar på körkortet juh.. 450kr för 40 min.. köpte tio kort 3900kr..
ja jag vet inte hur jag ska göra, kan jag vara utan rickard 16dagar när han är i thailand..hmm..

godnatt måste sova strax har 9,30-19,30 imorgon!! Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att det gick bättre med körandet igår :)



usch.,..18 0000kr e mycket pengar..inte lätt att spara till de när du samtidigt håller på med körkortet...



Hoppas att det löser sig på något sätt..



Puss

2009-07-30 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0