Fredag o jobb..



Glömde ju lägga ut en bild på min kära pappa :-) Och katarina!! Detta är när vi va hermma hos Patrik i söndags!!!

Snart ska jag till jobbet..tror det blir ganska mycket att göra, kristianstad dagarna börjar ju idag..
Men blir nog bara hem till soffan när jag slutat tror jag börjar 9,10 imorgon igen..
Sedan blir det att ladda till Lindas fest imorgon kväll hon fyller ju år hihih..Puss gumsan!!!



Nej har inte tid att sitta här mera idag!!!

Tack vänner för kommentarerna ni skrev igår tack!! O Fotti kul att du läser hihi!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack gumman :)



Nu jobbar du för fullt å jag ska snart börja med maten, mamma å dom kommer kl 1...



Längtar så tills ikväll :)



puss

2009-07-04 @ 10:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0