aaaaaaaa..typiskt..

Varför ska allt kul komma samtidigt? Ska hem till Ullis o Peter 1 aug på poolfest.. först kalas för Elias den dagen.. Fick inbjudan igår till fest med nya jobbet 1 aug..typiskt juh..hade varit kul att träffa alla utanför jobbets väggar oxå juh...

Igår va jag ledig..Petra hämtade mig vid 9,30 efter att hon handlat på maxi.. vi åt lite frukost sedan så hjälpte jag henne lite på potatis maskinen och sedan va vi i ladan o harpade haha, jag har aldrig varit så skitig någon gång haha..

Sedan gjorde vi ngt busigt som man inte får hehehe..

Vi började förbereda maten lite, skulle grilla fläsk o kyckling mums!! Rickard kom och gjorde oss sällskap, blev film sedan..
Åkte hem strax efter nio och bara tog det lungt en stund inna sängen kallade..


Usch jag hatar mitt hår så mycket att jag kan börja gråta.. vet inte vad jag ska göra med det..aaa...
(inte ditt fel marie om du läser,men jag får inte det snyggt)

Jobb dax 12,50-19,30 idag :-)  fått förlängt till 30sep änsålänge iaf!!

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid ska de vara så att allt händer samtidigt :(



Ditt hår är jättefint som det är:)



Vad roligt att du fått förlängt till siste september :)



Hörs och ses imorn.



Puss

2009-07-17 @ 12:15:55
Postat av: Ullis

Förstår om du vill gå på jobbfesten..Känn inte att ni måste komma till oss gumman. Gör det du själv vill så blir det roligast! :-) Puss puss

2009-07-17 @ 13:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0