Mys hos Jenny, Daniel o Thelma..

Undrar om dem blir glada när jag lägger upp lite bilder från kvällen igår hihi..
Vi åt jätte god mat, kalkonbröst,rotfruktsgratäng o smarrig rödvinsås o sallad!! Jätte gott!!

Sedan hade Rickard o Thelma kaffe rep på hennes rum





hii daniel ser farlig ut här.. han laddar för spelen vi ska spela..



Vi började med ett spel som heter trodde du ja, det va himla skojigt hihi..fast ma kanske vågat göra flera utmaningar om man varit lite berusad haha, fast några blev det iallafall..

Ha toa papper runt huvudet tex :-) hihi..



Daniel gick på catwalken...Snyggt!!! han hade lärt sig från Top Model..



Sedan spelade vi absolut överens hihi..nja det va kanske inte Jenny o daniel om vissa saker haha!!



tack för en mkt trevlig kväll!!! Vi gick hem vid 22.30 älsklingen skulle ju upp o jobba!!
jag är ledig idag oxå..ska med mamma till eko i eftermiddag behöver lite nya blommor bla!! tack mamma för du ville följa med!! Tänkte ringa svärmor annars o fråga men då hade jag nog fått en pik om att tänk nu vad bra det hade varit om du haft körkort kunde du kört dit ensam hihi, nej da jag tror nog hon följt med mig om hon inte haft annat för sig idag!!! men mamma va ledig idag o nappade,slapp jag störa ingrid!!

hejsålänge!!

Kommentarer
Postat av: Anna

my god va stor thelmis blivit!!! Sötis e hon!

O gullig mage har Jenny!

Visste inte att hon väntade nr 2 förän för några dar sen, hehe.. snacka om EFTER!!



Puss

2009-01-07 @ 16:34:09
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Vi har skrattat idag åt vilka knasiga grejer vi skrev igår haha skitkul med spel!!

Fina bilder! Förutom sen på mej då....fetknopp!!!(men det bjuder jag på;))

Hörs snart vännen! Puss

2009-01-07 @ 20:06:40
Postat av: Björn

hejsan hej!!

kul att du tittade in!!!

kram

2009-01-08 @ 18:11:16
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0