lugn lördag..

igår när jag slutat jobba gick jag hem o städade undan lite o gjorde fint sen vilade jag mig liten stund va ganska trött!! in i duschen och sedan fixade jag tacos, macke o rickard tittade på fotboll.. vid sex kom emelie o fredrik då käkade vi alla :-) gott!! sedan var det hanbolls dax..gick ju sådär för sverige..
Fredrik fick gå till harrys vid åtta då var jobbe dax, vi andra spelade buzz o ett sällskaps spel va trevligt..
Emelie var en tröttis, kanske inte så konstigt när hon kom hem från thailand i fredags kväll..så hon gick hem vid 22 samtidigt som macke..
Vi gick in i sängen o tittade tv tror jag somnade ganska fort..

Nu har vi nyss plockat undan från frukosten hihi :-) älsklingen va nere o köpte bullar!!

Snart väntar Andys med attila o elias.. och faktiskt familjen nilsson/nordkvis oxå som nyss blev bestämt trevligt!! Hoppas jag får mä mig rickard han är lite förkyld o hängig stackaren..

Sen är vi bjudan på middag till mamma.. tror vi ska hinna mä det..

hejsålänge..


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för igår vännen!!

Thelma deckade i bilen haha:)

Ses på lördag!! Puss

2009-01-26 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0