Jobba jobba..

Känns inte som man hinner med så himla mycket annat :-( puh.. men så är det väll?! Extra tråkigt när Ulrika är ledig oxå förståss även om jag o fredrik haft ganska kul idag trots lite kunder.. Tiden har gått såå sakta..Vad skulle jag gjort utan mina käka jobbar kompisar?! usch vet inte.. Björn kom in en stund o livade upp stämningen lite haha han är skojig!!! Fick en bit ost oxå som han tjatar om haha :-) Den var goodd!! fredrik sprang o köpte en på lunchen hihi..

jag är kvar på jobbet nu, inte lönt att gå hem för jag ska vara på hälsa o helhet 18,45, ska på ansiktsbehandling som jag fick av bella i julklapp tack syster ska bli härligt!!

Sen ikväll när jag kommer hem blir det städa städa till helgen, för imorgon hinner jag inte göra ngt ska jobba hela dagen sen ska vi ut o käka o bowla o fira svärmor som fyller år imorgon :-)

Om jag orkar ska jag gå upp lite tidigare imorgon bitti så kanske jag hinner få gjort lite nytta innan jobbet.. men jag är ju såå morgon trött..

Hej sålänge mina vänner!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Har saknat dig också idag vännen! Har mest städat som vanligt när jag är ledig, men har även passat på att vara med mina små gullungar och hälsat på Mamma o Pappa. Så alltså har jag gjort det som är viktigt.. Hoppas du får en underbar stund på Hälsa o Helhet, det är du verkligen värd! Puss, ses imorgon!

2009-01-29 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0