Får en att tänka efter..


Japp Björns berättelse får en att tänka efter och inte klaga på små saker, utan uppskatta det man har!!
har ni inte läst artiklen eller hans blogg är det ett tips, kanske får det just dig att stanna upp ett tag och tänka efter en gång till..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4234807.ab

Björn va inne hos oss idag och va nöjd med artiklen, ska han vara för det var jätte bra skrivet!!
han orkade inget kaffe idag för han hade varit o fikat med kristianstad bladet  så på lör kommer det nog en artikel till..

Jag har handlat,lagat mat,diskat, slängt i en maskin tvätt,dammsgat och torkat golvet puh..nu är jag en tröttis!! Är inte ledig något denna veckan heller ju så sådant tråkigt får man då göra på kvällen..

Ska ha litet kalas lör 31 med några släktingar och rickards föräldrar, tyckte det va bäst att ta det den dagen :-)
Älskligen ringde innan och sa ha skulle iväg på min födelsedag mellan 8-16 typ jag hoppas verkligen att han skojade, blir ledsen annars! va ngt med jobbet :-( Jag vill ju vara med han hela den dagen och jag behöver hans hjälp oxå med att fixa,handla,städa o greja!!

Elias är magsjuk :-( stackare massa kramar till dig!!

Puss o hej sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman!!

Har jobbat tills nu...phu!

Våra tårtor e ganska dyra:(

950kr kostar den stora...skulle du haft den till kalaset el??

Du får ju klart mina 20% men det gör ju inte såå mkt ändå tyvärr..

puss



2009-01-22 @ 19:52:34
Postat av: Ulli

Ha ha ha, jasså du har också haft en sån toppenkväll ;-) Har precis landat i soffan o tar en paus.. Har diskat, dammsugit, städat toaletterna, tvättat och strukit..phu.. Ses imorgon! Natti, sov gott, det ska jag göra..

2009-01-22 @ 21:14:22
Postat av: sandra

ulli ja ojoj vad jag grejat haha..du oxå puh..natti puss..

2009-01-22 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0