dö inte nu..

Men jag har varit på gymet idag haha va längesedan åh det kändes vill jag lova, kanske värre imorgon haha!! Ska försöka börjar vara lite duktig igen med träningen, nu ska vi ju öppna 10 på jobbet isf 9 så då kanske ma kan ta lite ork till att träna innan jobbet ibland? Får se hur duktig jag är! Mest jobbigt när klockan ringer på morgnarna och man vet att går jag inte till gymet nu så kan jag sova en timme längre hmm.. ska se hur duktig jag är!!

Lovar älskligen att ringa trafikskolan imorgon och se hur man går till väga när man inte har nån att övningsköra med kan man börja från grunden på trafik skolan? hihi.. vill verkligen inte ta körkort och hur lätt är det då att klara? jag kommer aldrig att klara det!! jag vet ju det! Hatar att köra bil och tycker att det är så tråkigt.. alla bara tjatar blir mest sur då och på dåligt humör :-( aaa..

jag och älskligen ska ut o resa tänkte vi :-) får se när och var hihii :-)

Idag har jag även dammsugat o tvättat, vi va på maxi sen och handlade lite av varje! Tror jag ska lägga mig på soffan nu hos rickard!! Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Sorin

Haha..



lycka till med körandet, och gymmandet =)

Se nu till att ha självbehärskning...

Lättare sagt än gjort. =)

2009-01-18 @ 22:09:17
URL: http://papasodi.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Du e duktig som tränar tjejen!!! =)



Klart de kan hjälpa dig på skolan även om du inte har ngn du kan öva med hemma, det blir bara lite dyrare för du behöver ju kanske fler lektioner..



Puss

2009-01-19 @ 16:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0