BÄSTA JENNY 26ÅR GRATTIS!!!

Phu, Jenny du hade en himla tur idag, tänkte lägga upp massa kuligt bilder här på dig idag men attans har mina cd skivor på jobbet suck..får se om jag lägger upp några bilder på dig imorgon istället.. Denna bilden kan jag bjuda på iallfall grattis darling!! men denna bilden va ju såå snäll!!!



Hoppas du har en underbar dag darling!!

Blev så chockad idag en tjej ( jennie) skrev på min blogg, jag träffade henne för massa år sedan nere på magaluf vi festade och hade jätte skoj tillsammans, hon hittade min blogg genom björns blogg, tack björn vad bra att du blivit kändis nu o hjälper mig att hitta gamla kompisar haha!! Va jätte kul att se henne..

Tränade efter jobbet idag för som jag sa va jag såå trött när klockan ringde idag hihi..

Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis Jenny!!!

Kramen

2009-01-20 @ 21:56:37
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Hej!:)

Vad häftigt egentligen.Läste en blogg som länkade till Singelpappan.Väl där blev jag FAST och där såg jag din blogg.Kände SÅÅ igen ditt namn och gick in och så var det du!Skojsigt värre :)

Jag bor i Piteå fortfarande.Är sambo,förlovad och en liten dotter som blir ½ år den 28 januari.Så mkt har hänt!

Hur går det för dig?Har du kvar samma karl sedan magaluf-tiden?



Nej du,rota INTE igenom gamla mallis-kort.haha man såg ju ut som en kratta :)



Hoppas allt är bra!Vart bor du nu förresten?

Kramkram!

2009-01-20 @ 22:40:51
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Du måste berätta lite om vad du jobbar med,vem du är sambo med och sånt :) Tänk om vi kunde träffas nån gång igen!Ni har aldrig varit på Pite Dansar Och Ler eller?Ni borde komma upp när det är till sommaren :) Kram

2009-01-21 @ 10:09:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack vännen!! Haft en jättebra dag:)

Puss

2009-01-21 @ 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0