Äntligen fredag..

Igår va jag inte på så bra humör så pallade inte att skriva ngt!
Idag mår jag bättre tror och hoppas jag!!

ska snart iväg till jobbet, ska ta med mig några kläder så jag kan byta om när jag slutat för rickard hämtar mig direkt, för vi ska åka hem till Malena för att hon tar examen GRATTIS!! Blir inte så sent för mig ikväll för jobbet väntar imorgon oxå!!
sanra tog examen igår, mycket stolt över henne och hur hon klarat av allt, se verklige upp till henne!! grattis gumsan du är grym!!

Imorgon ska jag nog bara ta det helt lungt o bara slappa framför tvn tror jag, tror att jag behöver det!! rickard ska nog ha spel kväll med några kompisar får se vad jag känner för imorgon!!

ha en trevligt helg alla mina vänner!! Puss o hej!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en skön helg vännen!!

puss

2009-01-17 @ 14:21:58
Postat av: Anna

Tack vännen!!



Hoppas allt e bra me dej!



Kramar

2009-01-17 @ 21:52:33
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0