Andys..

Varit på Andys idag hihi Bella lekte nog mera än elias haha :-) Gick dit efter jobbet..brr vad kallt det är idag helt galen juh!!! Va på andys över 2timmar  sedan skulle dem äta på macdonalds men det skulle minnsan inte jag göra haha, blev köttsoppa o knäckemacka hihi!! :-) måste tänka på vad jag äter nu haha, men på helgerna får man äta lite gott o onyttigt ibland.. o godis kan jag inte vara utan på helgerna haha!!!

Va skönt att träffa syster idag va ju ganska längesen!! Kul att se henne glad!! ledig imorgon o onsdag känns konstigt men skönt!! Sen åker fredrik o emelie till thailand på tor så det blir det 2 långa jobbe veckor med bara söndagarnaledigt!!

sagt upp mitt telenor nu så kan jag oxå gå över till 3 ska bli kul :-) vet inte ännu vad jag ska ha för mobil bara!!

Imorgon åker Bella hem till götebog blir tomt i lägenheten!! varit kul att ha henne här!! Va kul att hon fira nyår med oss oxå!!

Imorgon ska vi hem till jenny,daniel o thelma på lite mys!! äntligen!!! :-) puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0