AAAAaa..

Glömt att berätta.. Mia o Björn fick en gosse 29dec fick sms på nyårsafton att Elvis kom till världen 29dec..
Så i söndags tänkte jag nu kan man ju ringa och kolla läget med dem, man vill ju vänta ett par veckor tills det lugnat ner sig för dem osv.. Jag tänkte att jag smsar henne iallfall och ser hur det är..Hon ringer upp mig direkt :-) Då visar det sig att dem nyss kommit hem från sjukhuset, dem har legat inne 18dagar, Elvis va nära att lämna mia o björn.. Det va så hemskt allt mia berättade o man kännde sig så dum..Jag som bara ville vänta o höra av mig så har dem legat inne nästan 3 veckor.. nu får inte Elvis träffa någon på 2 veckor men sedan ska vi ses har vi bestämt!! Nu mår elvis bra!!
Tänker på er!! Puss!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men usch, vad hände med honom?? Varför var han dålig?:(

Mkt sånt som händer tycker jag...man blir lite nojjig:(

2009-01-22 @ 20:59:59
Postat av: Anonym

Han kunde inte andas ensam..fick blogförgiftning, o mia blev oxå dålig va illa :-( men nu mår dem bra!! usch hemskt!!

2009-01-22 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0