Vilken helg :-)

Haft en jätte skojig helg :-)

I fredags efter jobbet skulle vi fira svärmor, vi käkade på rosegarden o bowlade va mkt trevligt!!
Det gick inte så bra för mig på bowlingen men jag hade skoj iallfall hihi.. Sedan gick vi alla upp till oss en snabb sväng för camilla skulle få se våran lägenhet, fick ett jätte fint halsband av dem *gulligt* blev jätte glad!!

Igår va det min tur att fylla år :-) dagen började att älsklingen väckte mig vid 06,45 innan han skulle iväg fick ett tomas sabo armband med en ängel barlock jätte fint!! Sen somnade jag om lite hihi..

Gick till frissan o fixa håret, kändes konstigt att det inte va marie som klippte mig, men jag blev nöjd ändå!!  Hihi..
Sedan kom mamma hem till mig o hjälpte mig lite, och sofie kom o lämnade av elias för hon skulle jobba!!

jag fick ett blomster bud, blev jätte förvånad men glas gulligt av Jimmy han är en underbar människa, för er som inte vet vem jimmy är så va det syrrans kille i eskilstuna dem va tillsammans ganska länge och jag o jimmy fick en bra relation och har hållt kontakt sedan det tog slut oxå mellan dem.. Han är super go!! tack jimmy!!!

Elias hjälpte oss med tårtan hihi...




Vad 13,30 komm släkten hihi.. Vi åt smörgåstårta o hallon tårta gott!! Fick en kjol o pengar av petra o familjen o farfar o kerstin! Pengar av mamma o tommy! En jätte fin tomas sabo barlock o en körlektion av rickard föräldrar tack!!

Marie kom upp o sa grattis hon va sjuk o kunde inte komma tråkigt så hon o henke kom inte! carro o philip o brandt va oxå sjuka suck!!

Sedan när dem gått va det bara att förbereda för vännerna :-) Gjorde lite allt möjligt smått o gott plock!! Fick jätte fina presenter av mina vänner oxå tack så mycket!!!

Tänkte visa några bilder fån kvällen!!!!!







































Puh jag har många bilder haha!!! jag är nöjd och hade jätte kul!!! Hoppas alla tyckte det!! Puss o haj!!

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, roliga bilder!!! Jag har också ett par st.

Shit va min tutte e nära på att ploppa ut där ser det ut som, ops!!!! ;)



Puss o tack igen

2009-02-02 @ 16:28:29
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0