Indoorwalking..

Ett nytt tränings pass som passar mig :-) tyckte det va jätte skoj!! Kom nyss hem från ett, fick mä mig Marie va skojigt!! Ska försöka bli en vana hihi..

Idag har jag köpt present till älsklingen han fyller snart år, visste inte alls vad jag skulle köpa men sprang bara på den perfekta idag.. kan inte säga vad för han tjuv läser här ibland tror jag hihi.. skönt att ha det klart iaf!!

Nu när jag kom hem hade han gjort mat till mig gulligt, själv är han o bowlar..uppskattar verkligen sånt :-)

Imorgon är jag ledig skönt.. ska leta fram lite sommar kläder.. åker ju snart måste titta lite vad jag vill ha mä mig, ngt kanske måste tvättas..

Snart alla hjärtans dag oxå!! Då ska vi he till petra o robban på mys.. vi ska laga god mat o ha mysigt!!

Sköt om er kramizz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0