Igår...

Firade vi peter 40år!! Chefens man eller gubbe kanske man får säga nu hihi.. :-)
Va himla trevligt att få vara med dem på denna stora dag..vi hade lite mys i butiken först med skumpa o lite tilltugg sen väntarde thai mat mums mums va jätte gott på thai kong!! Emelie o fredrik va oxå mä!!!
Får bjuda på några bilder från gårdagen..
Några små presenter hade vi fixat..



Världens underbarast...



Skååll!!



Hmm vet inte vad Fredrik gör..



Hela ligan :-)



va jätte trevligt tack för igår mina vänner och hoppas peter hade trevligt!!!!

Nu borde jag packa... Helt slut efter denna dagen..kunde varit en underbar dag för jag o fredrik har sålt bra men våran framkallnings maskin har mest bråkat och tagit våran tid o energi..aaaaaaaaaa....kan inte bara allt fungera!!

Imorgon är det en hemsk dag, jag kan inte fatta att det är min sista dag jag ska arbeta med Ulrika..det är fruktansvärt och hemskt..träffat henne nästan varje dag nu i typ 2år..  men jag önskar henne klart lycka till.. vi lär ju ses o smsa ganska mycket fortfarande hihi..brukar ju inte gå många timmar innan vi hör ifrån varandra om vi inte setts en dag eller någon av oss varit lediga.. vi får inte säga hejdå imorgon bara när vi går hem för då brister det för mig..bara tanken nu när jag skrev det så brast det :-(
LOVE YOU ULLIS!!!!!

Ska ha möte med regions chefen imorgon så vi får se vad han säger om ny personal till oss.. för när jag kommer hem från semestern är ju inte ullis där snyft!!

Neej måste packa!! Älsklingen tränar.. så blir inte mycket födelsedags mys ikväll.. vi tog det imorse ist hihi!!

hej sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack snälla, för att du ville vara med! Var så mysigt o trevligt! Tur att vi har så fina vänner:-) Älskar dig oxå min vän..klarade knappt läsa vad du skrivit om morgondagen..blir nog inte mycket sömn inatt,blir en tuff dag. :-( Men vi kommer nog o ses nästan varje dag ändå, klarar mig inte annars..TACK FÖR ATT DU FINNS!

2009-02-19 @ 20:26:08
Postat av: jenny

Trevlig resa!!! Sola o bada för oss me!!

Va rädda om er! Puss

2009-02-20 @ 15:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0