Hemma..

Idag är jag ledig.. ganska skönt för jag har sovit dåligt inatt.. funderat på mycket fram o tillbaka.. hoppas bara att allt löser sig till det bästa för oss alla!! Just nu är jag jätte glad för din skull och jätte ledsen samtidigt.. jobbig situation..
Puh, men jag vet att du är jätte glad och det är ju det bästa, för du är värd det!!!!! kan inte tänka på mig själv här!! men jag vet att jag inte klarar mig utan dig, för du är den bästa!!!!  Älskar dig!!!!

Idag har jag tvätt dag.. vi hade massor av tvätt.. städar o plockar...
ska springa ner till domus sen oxå o handla lite till middagen ikväll!!

Jag har något att se fram emot nu iallafall.... 21 feb åker jag o älsklingen till gran canaria :-) *Härligt*

Puss o hej!!!

Kommentarer
Postat av: Ulli

HAR NI BOKAT??? Oh, vad roligt för er, vad glad jag blir! Vet hur mycket du har längtat! Puss o Kram, hoppas vi ses en runda senare idag, kan ju inte vänta tills på fredag ju...

2009-02-04 @ 13:02:35
Postat av: Linda

Vad roligt att ni bokat resa :)



Visste väl att ni skulle komma iväg ;)



Hoppas det blir fint väder och att ni får det mysigt.

2009-02-04 @ 21:54:04
Postat av: Anonym

Älskar dig me...Glöm ALDRIG det..

2009-02-05 @ 10:19:55
Postat av: Anna

guuud va gött me resa!!!



Puss

2009-02-05 @ 18:40:26
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0