oj..

Har massa flera läsare än vad jag brukar ha, undrar vilka alla ni är.. några vet jag juh hihi!!

I fredags kväll efter jobbet hade rickard god mat färdig mus, blev idol och bara tog det lungt hemma, skulle ju upp och jobba på lördag som vanligt..
hade sms kontakt med Bella som befan sig Live på idol fusk!!!

Rickard passade Elias  i lör hade gått jätte bra dem kom och hämtade mig efter jobbet så körde vi iväg på litet uppdrag hih, sedan till maxi och handlade.. lördags godis va visst oxå viktigt haha.. Elias är helt underbar!!
Han blev hämtad runt 17!

Jag fixade ihop en pizza hemma som vi åt innan jag skulle till Linda på fest! Rickard spelade poker sm men skulle komma om han inte stannade kvar sålänge i pokern den började redan kl 18, och vid 21 dök han upp hos Linda!!

Vi jätte trevligt, va blandat med folk jag kände inte alla..hade med mig 2 töser från jobbet oxå dem är så goa..

Mia är typ den ända som inte har facebook och det har hon fått höra 1000 gånger hih..men nej det skulle hon inte ha..
När jag vaknade i sön och loggade in va där en ny vän förfrågan hihi Mia wow :-)

Tänkte ladda upp bilder men glömde kameran på jobbet..

Imorgon jobbar jag 8,30-18,30 sedan kl 19  ska vi till kippers och äta 3rätters med jobbet ska bli kul, nästan alla ska hänga mä!!

Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller tummarna, hoppas hoppas:)



Tack för i lördags, himla trevligt :)



Ska bli kul å se bilderna sen :)



Ha så trevligt på kippers :)



Puss

2009-12-08 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0