Julen är redan över... Men varit en underbar sådan :-)

Aaaa jag älskar julen tycker det är så mysigt men nu är allt över och jag ligger hemma och är sjuk..kände redan pålille jul att något varit på gång men inte blivit ngt av det..inatt brast det ordentligt med hals ont och förkylning..bara legat o sovit hea dagen..

19,30 på lillejul kom Robban och hämtade mig då åkte jag hem till farmor och hade mys som vi alltid gjort.. fast det va inte som förra året alls..ingen farfar det va väldigt tomt..ingen som ville ha snaps till maten ingen som tjuv åt godis.. Elias och Rickard va inte heller med.. Elias va hos Attila och Rickard va med sin familj för att dem skulle fira med Malena o Jens den dagen!!

Klockan blev ganska mycket så jag bestämde mig för att sova över hos Petra, tänkte Rickard kunde hämta mig på julaftons morgonen.. Han ville så gärna att jag skulle sova hemma men jag gav mig inte, jag va så himla trött!! nu i efterhand har jag dåligtsamvete.. visste ju inte att han skulle fria :-)

På julafton kom mamma en runda till Petra så vi fick byta julklappar och tragga lite! Rickard kom och hämtade mig runt 11,30 vi åkte hem då en runda innan vi skulle till hans familj och fira!!
Han hade en liten julklapp han ville att jag skulle öppna då :-)
Hade inge aning vad det var, tyckte jag kunde öppna den när tomten kom men Rickard va envis hihi..
Jag började öppna när jag förstod att det va ett smycke gick Rickard ner på knä.... och sa massa fina saker...
jag bara svarde JAJAJA!!!!!!!!!!!! världens lyckligaste!!!!

Vi åkte till Rickards föräldrar, vi hade inte hunnit säga till nån så va lite kul att se hur dem reagerade..
Men det tog både en och två timmar.. Till slut när Malena o Jens skulle åka mot malmö så hörde man Malena i hallen.. Men vad har ni gjort?!? hihihi
Dem blev överaskade och glada tror jag hihi..

Vi tittade på kalle Anka så klart, fikade och bara tog det lungt..
Vid halv fem kom hans mormor och morfar..vi åt massa god julmat.. Där tog det då inte lång tid förrän morfar såg Rickards ring :-)

Vi hade julklapps utdelning vid 19..
jag fick en plattång,halsband och armband av Rickard :-)
Av hans famil fick jag en fin ängel till värmeljus och presentkort på hennes!!! :-)

Vid åtta åkte vi hem till Petra mötte vi tomten på gården han hade nyss delat ut alla klapparna hih..
Där va en hel hög till mig måste varit väldigt snäll :-)

Kan nämna lite vad jag fick, ett till presentkort på hennes,partym.smink,spel,kläder,underkläder,pengar..och lite till...
Petra såg inte heller ringen och när det gått en timme kunde jag inte hålla mig längre så jag visade den hih..syster såg inte heller den.. Lite bilder..

















Rickard fick ett Uno extrem som vi spelade sen långt in på natten hihi :-) vi sov över :-)

Juldagen består av massa mys hos petra med kalkon middag såå gott!!!
va skoj för Elias kom till sofie på juldagen :-) då va det hans tur att få lite julklappar..











I lör va vi hos mamma, vi gjorde egen pizza va gott! sedan gjorde mamma fruktsallad..
Rickard smsa med några grabbar om att spela poker.. visste inte vad jag skulle göra ist..det slutade med att kl sju köde vi från mamma och kl åtta hade vi förfest o poker spel..
Tänkte hmm vem ska jag få med mig på en timme.. marie va ju klar för rasmus skulle vara med på poker..smsa marie på jobbet hon är singel så tänkte hon kanske bara va hemma och jag hade rätt hih.. så hon kom va skoj!! andra Marie och Ida va sletna sen juldagen haha..linda o Robin kom oxå en runda :-)

blev lite spel o tokigheter haha..
Linda fick dricka som en katt haha

marie sprang så fort hon kunde runt bordet

Marie åt senap..

Börje åt på sin strumpa

Linda föder haha

Smile!!


Där va lite kortfattat om min jul :-)

Puss



Kommentarer
Postat av: Ullis

Åhhhh, älskade vännen, jag har piggar över hela kroppen och tårar i ögonen!! :-) Jag visste ju om det, men visste inte att inte du visste innan, om du förstår vad jag menar, ha ha ha! Är verkligen glad för er skull, ni är så söta! Grattis igen!

Krya på dig, du har några dagar innan det är dags för årets party! Puss o Kram o hälsa fästmannen, hi hi

2009-12-28 @ 17:58:05
Postat av: Linda

Åter igen grattis till er förlovning, så himla glad för er skull :)



Tack för i lördags, himla trevligt..å de här me å föda barn, de va riktigt jobbigt haha...t o m Robin sa att han tyckte jag såg lite varm ut hehe :)



Puss

2009-12-28 @ 21:03:56
Postat av: Anna

Så romantiskt!!!! :) lovely Älskar frieri! Så glad för din skull, att du hittat en kille som är så fin med dej, ni e så söta!



Massa klappar du fått också! Skoj!



Du, jag kom på att du och jag kan snart ha varsen walke talkie och prata varje dag så nära som vi kommer va varandra! hahahaha



Puss o god fortsättning

2009-12-29 @ 11:49:30
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: norregård

får jag oxå en walkie talkie då?! ;)

2009-12-29 @ 14:33:48
Postat av: Anonym

hahah klart du får :-)

2009-12-29 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0