Heldag med faster!!!

Idag har vi gått på stan och tittat lite julklappar..hmm har fortfarande Rickard kvar han är såå svår att köpa ngt till.. hmm.. jaja jag fåt leta lite till nästa vecka..är ledig på tisdagen då ska jag o Emelie gå på stan..Då får jag se till att jag hittar ngt man vill ju inte bara köpa ngt för att man ska man vill ju köpa ngt som man känner wow detta va perfekt!!

Nu har vi nyss käkat tacogratäng o lite sallad o taco chips mumsigt!!!
Jag är lite sur för att jag missar idol imorgon hmm..vi ska på julkonsert men det ska bli mysigt det oxå ska spela in idol :-) haha..inte missat ngt avsnitt så missar man finalen haha jaja..

helgen blir det nog bara massa mys och lungt men god mat och julbak hos petra..

Vi är bjudan till Emelie o Fredrik på nyår..får se om Rickard kan slita sig från Macke detta året haha..

Fick veta idag att Jens får komma hem och hälsa på över helgen*Skönt*

Fått många frågor nu vad jag önskar mig i julklapp så mamma jag skriver lite här hih..

jag har inte unnat mig så mycket detta halvåret då mina pengar gått till körlektioner så jag önskar mig lite till mig själv..hoppas jag snart ta min sista kör lektion!
Jag vet det är tråkigt men jag önskar mig bara presentkort nästan..

* Presentkort på hennes

* Presentkort på hälsa och helhet

* En berlock till mitt halsband/armband det är min bokstav S men små glitter pärlor..(finns utan glitter oxå)

* En klocka så tuffa tycker jag..http://www.uropenn.se/site.aspx?id=397 men silver glitter såklart,finns guld oxå men tycker silver va snyggast!.. Röd?lilla?svart,vet inte åh alla e fina!

* Behöver nya skor så presentkort i en sko affär..


Så mamma där va lite förslag..fyller år oxå snart :-)
faster är lite lurig så ni får kanske sam prata lite haha!!

ha en trevlig kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0